Zwrot zakupionego towaru
Produkty kupione w sklepie internetowym mogą zostać wymienione lub zwrócone bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty zwrócić należy w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
Jak to zrobić?
1. Zgłoś chęć zwrotu zakupionego towaru na adres: [email protected]
2. Wypełnij formularz zwrotu: pobierz formularz zwrotu
3. Przygotuj produkt do zwrotu. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz zwrotu.
4. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-506 Rzeszów
Koszty wysyłki zwracanych produktów pokrywa klient.
5. Zwrot należności za towar zostanie wypłacony na wskazane w formularzu konto bankowe po sprawdzeniu odesłanego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Reklamacja zakupionego towaru
Akcesoria marki Donegal posiadają 2-letnią gwarancję. Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony może zostać reklamowany.
Jak to zrobić?
1. Zgłoś reklamację danego produktu na adres: [email protected]
2. Wypełnij formularz reklamacyjny: pobierz formularz reklamacyjny
3. Przygotuj produkt do wysyłki. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz reklamacyjny.
4. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-506 Rzeszów
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
6. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Donegal pokrywa w całości udokumentowane koszty poniesione przez klienta.
menu
- Nowości
-
Manicure hybrydowy Neess
menu / Manicure hybrydowy Neess
- Makijaż
- Włosy
-
Ciało i kąpiel
menu / Ciało i kąpiel
-
Manicure
menu / Manicure
-
Promocje
menu / Promocje
- B2B