PROCES ZWRACANIA TOWARU
Na zwrot towaru bez podania przyczyny masz 14 dni od daty otrzymania produktów. Dotyczy to produktów zakupionych na stronie donegal.com.pl, które nie noszą śladów użytkowania. Konsumencie, jeśli otrzymany towar z różnych względów nie spełnia Twoich oczekiwań lub go nie potrzebujesz, możesz go zwrócić. Od daty otrzymania masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Skontaktuj się z nami mailowo na adres: reklamacje@donegal.com.pl lub telefonicznie: +48 17 864 19 98. Wrócimy do Ciebie z informacją o dalszych krokach.
Na zwrot środków mamy 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale zazwyczaj działamy szybciej. Oczekuj na kontakt. z naszej strony. Warunkiem zwrotu środków pieniężnych jest dostarczenie produktów do siedziby firmy.
Bezpośredni koszt zwrotu produktów do siedziby firmy ponosi Konsument. Wszystkie pytania dotyczące zwrotów kieruj na adres: reklamacje@donegal.com.pl Chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.
Formularz zwrotu do pobrania - POBIERZ TUTAJ

PROCES REKLAMACJI TOWARU
Na reklamację produktów w ramach rękojmi masz 2 lata od dnia otrzymania produktu. Towar, który otrzymałeś w paczce posiada wady lub niedoskonałości? Skontaktuj się z nami niezwłocznie na adres mailowy: reklamacje@donegal.com.pl lub telefonicznie: +48 17 864 19 98.
Poprosimy Cię o wykonanie kilku kroków. Postępuj zgodnie z naszymi wytycznymi.
1. Wypełnij formularz reklamacyjny znajdujący się pod linkiem: POBIERZ TUTAJ i odeślij go mailem
lub na adres : Donegal Sp. z o.o., Krakowska 154, 35-111 Rzeszów z dopiskiem - REKLAMACJE
2. Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego dokumentu skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków związanych z reklamacją.
Bardzo prosimy o staranne zabezpieczenie produktów przed oddaniem ich do wysyłki (folia bąbelkowa, kartonik itp.).
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pokrywamy w całości poniesione i należycie udokumentowane koszty dostarczenia produktu/produktów do siedziby Sprzedawcy.
4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Nie liczymy tego terminu od dnia otrzymania produktu. Wrócimy do Ciebie z
wynikiem reklamacji i uzasadnieniem. Pytania dotyczące całego procesu reklamacyjnego lub jego rezultatu kieruj na maila reklamacje@donegal.com.pl