Zwrot zakupionego towaru

Produkty kupione w sklepie internetowym mogą zostać wymienione lub zwrócone bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty zwrócić należy w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.

Jak to zrobić?

1. Zgłoś chęć zwrotu zakupionego towaru na adres: reklamacje@donegal.com.pl
2. Wypełnij formularz zwrotu: pobierz formularz zwrotu
3. Przygotuj produkt do zwrotu. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz zwrotu.
4. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

Koszty wysyłki zwracanych produktów pokrywa klient.

5. Zwrot należności za towar zostanie wypłacony na wskazane w formularzu konto bankowe po sprawdzeniu odesłanego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Reklamacja zakupionego towaru

Akcesoria marki Donegal posiadają 2-letnią gwarancję. Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony może zostać reklamowany.

Jak to zrobić?

1. Zgłoś reklamację danego produktu na adres: reklamacje@donegal.com.pl
2. Wypełnij formularz reklamacyjny: pobierz formularz reklamacyjny
3. Przygotuj produkt do wysyłki. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz reklamacyjny.
4. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
6. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Donegal pokrywa w całości udokumentowane koszty poniesione przez klienta.